فارسی English العربیه

شرکت زرین سلولز

شرکت زرین سلولز

تاریخچه شرکت صنایع زرین سلولز ایجاد رابطه و بررسی نظر مشتریان با علاقه هر چه بیشتر همواره از نکات ارزشمندی می با شد که شرکت زرین سلولز از بدو شروع فعالیت خود از سال ۱۳۶۸ تا به امروز دنبال می نماید و نهایتا پیامد آن منجر به تولید محصولاتی گردیده است که راحتی و رضایت مصرف کنندکان را فراهم ساخته است. این دلیل اساسی باعث می گردد که امروزه جزء یکی از تولید کنندکان پیشرو محصولات بهداشتی سلولزی درمنطقه قرار گیریم، مهمی که ما را هدایت به فراهم ساختن راحتی و آسایش هر چه بیشتر مصرف کنندگان امروز و نسل آینده می نماید رابطه بی وقفه و توجه به نظر مصرف کنند گان و همچنین هشیاری درانتخاب تکنولوژی ماشین آلات و در نهایت عرضه کنندگان خارجی که در تامین مواد اولیه همکاری می نمایند، دلایلی است که موجبات بهبود و افزایش کیفی محصولات را فراهم گردانیده است. شرکت صنایع زرین سلولز فعالیت خود را با تولید ظروف پلاستیکی تغذیه کودکان و سایر ملزومات بهداشتی-پلاستیکی در این رابطه ازسال ۱۳۶۸ در شهر صنعتی کاوه-ساوه واقع در قلب صنعتی کشور آغاز نمود. این شرکت سپس با اقدام به تولیدات جدید در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید محصولات سلولزی بهداشتی با کیفیت برتر قدم به عرصه تولید کنندگان این محصولات در کشور نهاد و فعالیت جدید خود را آغاز نمود. ابتدا با تولید انواع پوشک بچه با در نظر گرفتن انتظارات بازار و نیاز بچه ها اقدام نمود و سپس توسعه خود را در سال ۱۳۸۰ با تولید انواع محصولات بهداشتی بانوان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تجربیات بدست آمده در طی این مدت دنبال نموده و با تولید و عرضه انواع این محصولات به جرگه تولیدکنندگان معتبر کشور پیوست. زرین سلولز با اقدام بعدی خود در زمینه تکمیل انواع محصولات بهداشتی سلولزی درسال ۱۳۸۸ به تولید پوشک بزرگسال با بهره بری از تکنولوژی پیشرفته امروزی و طبق نیاز جامعه، با رعایت رضایت مصرف کننده اهتمام ورزید که با این اقدام نیاز کشور به این نوع محصول تامین گردید. طرح توسعه بعدی با نصب ماشین آلات تولید انواع کاغذ بهداشتی همراه با تولید انواع دستمال کاغذی، دستمال توالت و دستمال حوله در سال ۱۳۸۹ در طرح های مختلف انجام گردید. امروزه این شرکت همچنین فعالیت خود را با استفاده ازدانش فنی برتر و بهره بری از ماشین آلات پیشرفته به تولید انواع پوشک بچه با رعایت استانداردهای جهانی، درجهت رضایت مشتریان و مصرف کنندگان خود دنبال می نماید و سهم قابل توجهی از تامین نیاز بازار کشور را در اختیار دارد و ضمنا صادرات محصولات خود به سایر کشورهای منطقه را دنبال می نماید.